joi, 14 februarie 2013

Programa istorie - titularizare 2013

Conform centralizatorului aparut pentru examenul de titularizare 2013, programa la istorie este cea aprobata prin ordinul ministrului educatiei, cercetarii, tineretului si sportului nr. 5620 din 2010. Acesta o puteti vedea mai jos:

Programa istorie - titularizare 2013


Subiecte, variante si rezolvari pentru examene nationale

30 de comentarii:

  1. Am si eu o intrebare:Programa asta de titularizare la istorie din 2010 este valabila in 2013?Intreb pentru ca anul trecut examenul s-a dat doar din metodica fara specialitate?!Si daca este valabila de ce mai sustinem inspectia speciala la clasa?Ca anul trecut se considera inspectia ca fiind examenul de specialitate, iar examenul propriu-zis dat doar din metodica.Se facea o medie si se obtinea nota.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tot programa din 201 a fost valabila si in 2012. Examenul scris va fi doar din didactica specialitatii ca si anul trecut.

      Ștergere
  2. cine-mi spune si mie, va rog, cum se procedeaza in cazul in care n-ai predat deloc? cum se afla lista posturilor vacante?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu conteaza daca ai mai predat sau nu. Te inscrii la examen si incerci sa iei nota cat mai mare pentru a prinde postul dorit.
      Lista finala cu posturile pentru examen se afiseaza pe data de 30 aprilie.
      Atunci o sa le afisez si eu pe site.

      Ștergere
  3. Eu am terminat facultatea de ist-geog in 2007. Pot sa dau examenul de titularizare in 2013?
    La examen sunt intrebari si din cele 29 de subiecte pe istorie sau numai din metodica predarii istoriei?

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna intrebare "Anonim din 23 aprilie", numai ca pe aici nimeni nu se sinchiseste sa dea vreun raspuns

    Si eu am terminat ist-geog si ma interesa daca dau titularizarea pe istorie pot preda si geografie sau invers?

    Poate primesc raspuns dupa titularizare :)
    incercam alt blog

    salutare "anonim din 23 aprilie" !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si dupa asa comentariu crezi ca iti va raspunde cineva?

      Ștergere
    2. Sa stii ca mai raspund si eu, dar cand am timp, ca nu ma plateste nimeni sa stau non stop pe site, sa va raspund.

      Ștergere
    3. Si am uitat sa va spun: daca nu va place acest blog, va rog sa nu mai intrati si sa va cautati materialele si raspunsurile la intrebari, in alta parte.

      Ștergere
  5. Poi nu, am intrat pe acest blog tocmai in convingerea ca este de calitate si ca am putea gasi niste raspunsuri

    Daca tu "madalina manole" administrezi acest blog, ar trebui sa fi mandra si o buna gazda cand cineva iti calca pragul

    Cu statul non-stop si cu banii de care vb, ce sa zic?!... treaba ta... nici eu nu am blog ptr ca nu am timp de bloguit. Ei daca tu ti-ai facut,inseamna ca ai timp de pierdut timpul pe blog si ca urmare trebuia sa te gandesti la toate avantajele si dezavantajele pe care le are cineva care detine un blog

    Asa ca: "fata draga nu fi trista fiind ca e pacat" !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am facut acest blog din dorinta de a ajuta pe altii cu materiale utile pentru diferite examene.
      Problema este ca ajut cat pot, dar sunt multi ca tine, care vin si "bat cu pumnul in masa" ca vor sa li se raspunda... si cat mai repede.
      Sa stii ca administrez si blog-ul http://examentitularizare.blogspot.ro si petrec foarte mult timp sa raspund la comentarii, dar cum am mai spus: nemultumiti sunt peste tot.

      PS: Numele meu este Cristina si era frumos sa pui si tu un nume (chiar daca nu e cel adevarat).

      Ștergere
  6. Frumoaso tu vrei sa te mint, numai sa te mint frumos?

    Daca puneam de ex GeoX cu ce te ajuta?

    De la selectia profilului am ales ultima varianta? Ce e rau in asta? Din moment ce mi s-au dat variante inseamna ca m-au lasat sa aleg... si am ales !

    Te pup ... asta asa ca sa iti treaca supararea, cu toate ca departe de mine macar sa fi avut aceasta intentie.

    Si inca astept rasp la intrebarea mea din 23 aprilie. Daca poti rasp si la cel/cea din 9 mai si vei face 2 pers fericite :)

    Acum vad ca ai timp sa scrii.

    te pup si pe celalat obraz.

    O zi buna CrisC!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu frumosule, nu vreau sa ma minti nici frumos, nici urat. Stiam ca vorbesc nu GeoX si nu cu Anonim (sunt sute de anonimi care au lasat comentarii).
      Ca sa iti scriu doua vorbe trei prostii, nu imi ia mult si am timp, dar ca sa raspund la fiecare pentru diferite probleme sa stii ca trebuie sa ma documentez si eu (ca nu le stiu pe toate).
      Unde nu stiu sigur, prefer sa nu raspund pentru a nu da raspunsuri gresite.
      Daca vrei un raspuns, doar de dragul de a primi unul: da poti sa predai la a doua disciplina, dar la primele repartizari nu ai voie sa-ti alegi post decat la disciplina care ai dar examen. Apoi, daca raman locuri libere, poti sa-ti alegi ore si pe cealalta disciplina. Eu asa stiu ca era.

      La revedere si mult succes la examen.

      Ștergere
  7. Frumoaso, dar se da intrebari si din disciplina sau doar din didactica?

    Te pupa George !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna George, daca vrei sa-ti mai raspund, termina cu "frumoaso" si cu "pupicurile".
      Subiectele sunt doar din didactica. Vezi subiectele date anul trecut.

      Ștergere
  8. Ok merci mult!

    Chestiunile cu frumoaso si pupicurile le-am facut cu scopul de a nu mai fi suparata si de a intelege ca nu am nimic sa-ti reprosez, din contra apreciez ca incerci sa dai niste raspunsuri la niste pers care pun anumite intrebari.

    O zi buna, George

    RăspundețiȘtergere
  9. Buna seara!

    Unde a-si putea gasi subiectul dat (sau ceva model) anul trecut la titularizare din religie reformata? anul asta se da numai didactica ca si anul trecut?
    Multumesc de raspuns! O seara frumoasa!
    Erika

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Uite aici o arhiva cu toate subiectele date anul trecut: Subiecte si bareme titularizare 2012
      Ai sa gasesti acolo si subiectele de la religie reformata.
      Da, anul acesta se da doar din didactica, exact ca anul trecut.

      Ștergere
  10. Buna,
    Sunt nou pe site, si am citit micile rautati ale lui nea Geo x ! simpatic, nu am ce spune..........
    deci, de va da examen numai din DIDACTICA sau si specializare?
    Multumesc pt raspuns pe nspinoza@yahoo.ca
    O seara minunata

    RăspundețiȘtergere
  11. nu se da doar din didactica.de unde ai scos chestia asta????????????????????????????

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Incepand de anul trecut, la examenul de titularizare se da doar din didactica.

      Ștergere
  12. nu este adevarat ca se va da doar din didactica.ai vazut subiectul??

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu am vazut subiectul de la istorie, ci am vazut la alte discipline, dar nu pot sa cred ca la istorie este diferit.
      Oricum, subiectele din didactica se dezvolta pe baza subiectelor din specialitate.

      Ștergere
  13. buna am si eu o intrebare,din ce am vazut in conversatie se da doar metodica nu,eu de ex dau la istorie....ms anticipat

    RăspundețiȘtergere
  14. la spaniola de exemplu se da si materia de specialitate, nu numai metodica, de ce?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De unde stii? La toate materiile se da doar din metodica.

      Ștergere
  15. buna ziua, am si eu o intrebare care ma poate ajuta cu metodica predarii istoriei-titularizare

    RăspundețiȘtergere

Aici poti comenta articolul, poti cere informatii sau poti oferi chiar tu altora informatii utile...
Semnatura nu e obligatorie, dar va rog semnati-va.

Fii la curent cu tot ce este nou pe acest site

Introdu adresa de email pentru a primi postarile direct pe mail:

Subiecte, variante si rezolvari pentru examene nationale: titularizare, definitivat, grade didactice, bacalaureat, evaluare nationala