joi, 10 octombrie 2013

Subiecte titularizare 2013 - invatatori

Subiectele care au fost date la examenul de titularizare 2013, la invatatori, sunt afisate aici:

Subiecte titularizare 2013 - invatatori

Baremul de notare si evaluare pentru subiectele date, il puteti vedea aici:
Barem invatatori - titularizare 2013


Subiecte, variante si rezolvari pentru examene nationale

32 de comentarii:

  1. Buna seara!
    Am si eu o rugaminte.Daca subiectele sunt rezolvate,va rog sa le postati!!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare rau, dar rezolvarea nu o am.

      Ștergere
    2. Dacà nu te superi.. Am vazut ca ai raspuns la cateva intrebari pe aici! Poate ma poti ajuta si pe mine cu un raspuns, douà. Am licenta data in ed.fizica si sport. De unde as putea face rost de variantele pentru examenul de titularizare ?(profesor)

      Ștergere
    3. Dacà nu te superi.. Am vazut ca ai raspuns la cateva intrebari pe aici! Poate ma poti ajuta si pe mine cu un raspuns, douà. Am licenta data in ed.fizica si sport. De unde as putea face rost de variantele pentru examenul de titularizare ?(profesor)

      Ștergere
    4. Nu sunt variante pentru examenul de titularizare. Singurele subiecte care se gasesc, sunt cele din anii anteriori.

      Ștergere
  2. CrisC, iti multumesc din suflet pt activitatea desfasurata! Datorita tie si altor persoane care au postat AM REUSIT SA MA TITULARIZEZ!!! Iti multumesc, va multumesc tuturor! Mi-ati fost de mare ajutor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Felicitari!
      Nici nu stii cat de tare ma bucur cand vad ca te-am putut ajuta :)

      Ștergere
  3. subiectul de anul trecut la invatatori, il ai cumva CrisC? mersi

    RăspundețiȘtergere
  4. sau apare undeva rezolvat? multumesc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Rezolvarea nu o am si nu cred ca apare undeva. Eu tot caut, dar foarte greu gasesc cate o rezolvare.

      Ștergere
  5. subiectele de anul acesta, la invatatori, vor fi ca si in 2012- 2013 ? sau s-a modificat ceva?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, structura examenului a ramas la fel ca in 2012 - 2013.

      Ștergere
  6. variate de subiecte 2014/ 2015 titularizare invatatori . unde se pot gasi sau bibiografia programei de unde se poate cumpara?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De unde poti cumpara cartile din bibliografie, nu stiu.
      Variante de subiecte pentru 2014-2015 nu sunt. Subiectele model afisate de minister pentru examenul din 2014, sunt chiar subiectele date anul trecut la examen.

      Ștergere
  7. Buna seara,
    In priml rand vreau sa va spun ca si eu sunt si voi ramane fan Madalina Manole (vad ca-i folositi poza).
    Spuneti-mi, va rog, in contiile in care sunt absolventa a Facultatii de Psihologie, in prezent studenta anul II la pedagogia invatamantului primar si prescolar si ultimul an la master specializarea Didactici aplicate in inv.primar , pot sa particip anul acesta la titularizare in inv primar?
    Va multumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu poti, trebuie sa termini facultatea, sau macar sa fii in ultimul an.

      Ștergere
  8. Buna ziua!
    Sunt invatator Nistor Marian si m-am titularizat anul trecut.Am post in capitala.
    Fiindca am scapat de aceasta grija, doresc sa va ofer toate cartile din care am invatat pentru acest examen.Mai am altele, pentru gradul 2, atat pentru invatatori,cat si educatori.Deoarece nu mai am nevoie de ele,doresc sa-mi recuperez investitia facuta, astfel ca vi le pot vinde la acelasi pret cu care le-am achizitionat eu, deci nu la suprapret! Repet:sunt carti in stare foarte buna si sunt atat de pedagogie, cat si de psihologie si literatura pentru copii...Astept sa fiu contactat la nr. de telefon 0748618642 sau la EMAILUL marian_dorin@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. buna ..ma intereseaza ceva carti pentru titularizarea de anul acesta ..ma poti ajuta?

      Ștergere
    2. daca te-ai titularizat nu mai ai nevoie de carti? crezi ca esti destept? ai impresiiiiii! invatatorule.pastreaza cartile,..toata viata ai de invatat...!si inca ai sa mai cumperi carti.

      Ștergere
  9. Nu stiti unde as putea gasi programa pentru concursul de titularizare 2014 pentru invatatori?

    RăspundețiȘtergere
  10. Cris bunã!
    Poti sa imi spui si mie te rog unde se vor depune dosarele anu

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dosarele se vor depune ca si anul trecut la centrele de concurs. Momentan acestea nu au fost anuntate.

      Ștergere
    2. sa inteleg ca concursul de titularizare din 2014 nu mai este doar din metodica ?

      Ștergere
    3. Ba da, este doar din metodica, asa cum a fost si anul trecut. De unde ai inteles ca nu?

      Ștergere
  11. va rog lamuritima cum sa invat pt.titularizare si din ce mult.mult.

    RăspundețiȘtergere
  12. va rog sa-mi dati si mie materiale pentru titularizare 2014

    RăspundețiȘtergere
  13. Buna ziua!
    Ma poate ajuta cineva cu un manual de literatura pentru copii utilizat in trecut la scolile normale specializarea invatatori-educatori?

    RăspundețiȘtergere
  14. cu nota de la def pot participa la repartitii?

    RăspundețiȘtergere
  15. ce trebuie invatat pentru titularizare invatatori?

    RăspundețiȘtergere
  16. poate sa-mi spuna si mie cineva, va rog, ce trebuie invatat pentru titularizare invatatori ?

    RăspundețiȘtergere

Aici poti comenta articolul, poti cere informatii sau poti oferi chiar tu altora informatii utile...
Semnatura nu e obligatorie, dar va rog semnati-va.

Fii la curent cu tot ce este nou pe acest site

Introdu adresa de email pentru a primi postarile direct pe mail:

Subiecte, variante si rezolvari pentru examene nationale: titularizare, definitivat, grade didactice, bacalaureat, evaluare nationala