duminică, 26 ianuarie 2014

Programe definitivat 2014 - Arte

Programele pentru examenul national de definitivare in invatamant, afisate de Minister pentru Arte, se gasesc la link-ul urmator. Este de fapt o arhiva care contine urmatoarele programe:
- Programa definitivat 2014 - Arta spectacolului
- Programa definitivat 2014, grad didactic II si grad didactic I - Arte plastice
- Programa definitivat 2014, grad didactic II si grad didactic I - Muzica, Coregrafie, Arta Teatrala (Educatie muzicala, Educatie muzicala specializata si Coregrafie)
- Programa definitivat 2014, grad didactic II si grad didactic I - Regie de film si televiziune

Programe definitivat 2014 - Arte


Subiecte, variante si rezolvari pentru examene nationale

9 comentarii:

  1. Buna ziua! S-au schimbat multe lucruri de atunci (de exemplu la proba practica la def ), programele astea sunt din 2000, nu exista o programa mai noua? Acesta este valabila si pentru 2014?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acestea sunt programele afisate de minister ca fiind valabile pentru 2014.

      Ștergere
  2. Buna ziua!eu nu inteleg de ce totul este atat de ascuns referitor la programa privind pedagogia din 2014 pentru examenul de difinitivare?Intr-adevar am gasit o programa din anul 2000....Anul trecut erau 18 subiecte la pedagogie acum sunt 12...de unde am eu certitudinea ca aceastea sunt reale???

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu nu am cum sa ofer nici o garantie ca vor fi 12 sau 18 subiecte.
      Este problema celor de la minister ca nu vor sa publice niste programe clare (la fel este si pentru titularizare: una scrie in programe, una dau ei la examen).
      Ce se gaseste mai sus este luat de pe site-ul edu.ro de la sectiunea: programe valabile pentru 2014.

      Ștergere
  3. Buna ziua. Eu nu inteleg nimic.... In programa scrie solfegiu dar am auzit ca nu se mai da.....
    Exact cum a spus şi Anonim mai sus.... totul este ascuns.... Habar nu am ce sa invat.... Si asa e foarte mult si aproape inutil... macar de as sti sigur ce trebuie sa invat.... Cumplit mestesug de tampenie....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sustin anul acesta examenul de definitivat la Educatie muzicala specializata-pian...am avut cele 2inspectii a cate 4ore...acum am vazut in programa ceva legat de o proba practica-un recital. Mai este nevoie? Cand sa se mai dea asa ceva? Mie mi s-a spus de la inspectorat ca am nevoie de cele 2inspectii, dosarul complet cu tona de hartii adiacente..si atat! Nu mai inteleg nimic

      Ștergere
    2. Nu se mai cere recital, doar 2 inspectii si proba scrisa.

      Ștergere
    3. Eu asa am auzit ca numai didactica si psihopedagogie se cere la proba scrisala definitivat si nu mai trebuie istoria muzicii si forme. Este adevarat?

      Ștergere
  4. da este adevarat nu se cere istoria muzicii nici forme tot e de metodica

    RăspundețiȘtergere

Aici poti comenta articolul, poti cere informatii sau poti oferi chiar tu altora informatii utile...
Semnatura nu e obligatorie, dar va rog semnati-va.

Fii la curent cu tot ce este nou pe acest site

Introdu adresa de email pentru a primi postarile direct pe mail:

Subiecte, variante si rezolvari pentru examene nationale: titularizare, definitivat, grade didactice, bacalaureat, evaluare nationala