duminică, 4 septembrie 2016

Subiecte educatie fizica (profesori) - titularizare 2016

Subiectele date la examenul de titularizare din iulie 2016, la disciplina educatie fizica (profesori), sunt afisate mai jos:

Subiecte educatie fizica (profesori) - titularizare 2016

Tot aici puteti vedea si baremul de evaluare si notare corespunzator:
Barem evaluare si notare educatie fizica (profesori) - titularizare 2016


Subiecte, variante si rezolvari pentru examene nationale

49 de comentarii:

  1. Aveți o rezolvare a acestui subiect?

    RăspundețiȘtergere
  2. Salut ma numesc Chintoan Adrian am terminat educatie fizica si sport dar nu am modulul pedagogic din cate am inteles pot preda ca si suplinitor necaluficat .As dori sa stiu cum trebuie sa procedez pentru a candida pentru un post.Va multumesc .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Trebuie sa vezi in toamna cand se fac inscrierile pentru necalificati.

      Ștergere
    2. Buna, Chintoan Adrian! Ai reusit sa dai examenul pentru a preda ca suplinitor necalificat?

      Ștergere
  3. 3.PREZENTAŢI TEMA „MOTRICITATEA ÎN ETAPA PUBERTARĂ (10-14 ANI)", AVÂND ÎN VEDERE URMĂTOARELE ASPECTE:
    1.ANALIZA PRINCIPALELOR CARACTERISTICI ALE DEZVOLTĂRII SOMATICE
    Intervenţia pubertăţii duce la accelerarea creşterii în înălţime într-un ritm superior tuturor vârstelor, urmand sa se diminueze treptat până la 20-21 ani.
    -Creşterea mai intensă se semnalează la membrele inferioare, apoi la cele superioare, fapt care creează în mai multe cazuri dizarmonii.;
    -Trunchiul este lung, toracele îngust, iar abdomenul este supt. Ca urmare a acestor trăsături somatice, organele din cutia toracică sunt puţin dezvoltate, fapt care generează dificultăţi în procesul de adaptare la efort prin lipsa de rezistenţă funcţională. Sistemul articular este slab, fiind în plin proces de consolidare.
    -Datorită faptului că la fete pubertatea se instalează mai repede decât la băieţi, ele prezintă valori superioare ale creşterii în înălţime şi greutate, trunchiul este mai lung, iar membrele inferioare sunt mai scurte.
    2.ANALIZA PRINCIPALELOR CARACTERISTICI ALE DEZVOLTĂRII FUNCŢIONALE
    -In dezvoltarea morfologica se constată o capacitate scăzută de adaptare şi rezistenţă funcţională a aparatelor cardio-vascular şi respirator la efortul fizic intens şi apar des fenomene de oboseală, ameţeli şi tulburări ale ritmului cardiac.
    -La 12 ani capacitatea vitală se situează la 2000 cm3, din cauza plămânilor care sunt slabi dezvoltaţi, crescând până la 3000 cm3 la 15 ani.
    -Privind sistemul nervos se constată o creştere redusă a volumului creierului, însă se adâncesc circumvoluţiunile, iar prin înmulţirea fibrelor de asociaţie sporesc conexiunile funcţionale dintre diferitele zone.
    -În această perioadă se realizează diferenţierea dintre cele două sexe prin maturizarea caracteristicilor sexuale.
    3.ANALIZA COMPORTAMENTULUI MOTRIC.
    Din cauza dezvoltării organismului pe multiple planuri, mai ales datorită creşterii plasticităţii scoarţei cerebrale şi mobilităţii proceselor nervoase de excitaţie şi inhibiţie sporesc posibilitatea de îmbunătăţire a tuturor calităţilor motrice şi în special a vitezei, mai ales la 12 ani la fete şi 13 ani la băieţi. Pubertatea este denumită vârsta îndemânării. Datorită disproporţiilor dintre diferitele segmente ale corpului în efectuarea exerciţiilor fizice se remarcă stângăcia, însă disponibilităţile pentru îmbunătăţirea îndemânării sunt totuşi crescute atunci când se dezvoltă simultan cu simţul orientării în spaţiu, care la 12 – 13 ani se apropie de cea a adultului.
    -Mobilitatea are cele mai scăzute valori la 12-13 ani la fete şi 13-14 ani la băieţi, fapt care face ca mişcările să nu fie executate cu amplitudine corespunzătoare, ceea ce impune măsuri speciale în cadrul lecţiilor.
    -Prin îmbunătăţirea calităţii muşchilor şi mai ales a laturii funcţionale ce condiţionează viteza, sporeşte capacitatea de forţă în regim de viteză sub forma detentei (forţa explozivă).
    -Se măreşte şi capacitatea de efort static moderat, în raport cu greutatea corporală, mai ales la băieţi, începând cu 13-14 ani, care după această vârstă depăşesc substanţial fetele.
    -Capacitatea de rezistenţă este scăzută mai ales sub forma ei de rezistenţă cardio-vasculară, ceea ce impune o acţionare sistematică pentru dezvoltarea ei. Se va acţiona de preferinţă asupra rezistenţei în regim de forţă sau viteză.
    -În privinţa aruncărilor, acestea sunt accesibile în mod deosebit băieţilor care spre sfârşitul ciclului gimnazial deprind bine mişcarea de azvârlire, în timp ce fetele efectuează mai bine prin împingere.
    -Săriturile nu se execută cu eficienţă corespunzătoare, bătaia este puternică, zborul nefiind pe măsura acesteia. Se impune astfel lucru pentru dezvoltarea detentei la membrele inferioare, necesară la săriturilor în lungime, înălţime, pe aparate şi peste aparate.

    RăspundețiȘtergere
  4. 2,EFORTUL FIZIC STĂ LA BAZA ORICĂREI ACTIVITĂTI MOTRICE.
    A. DEFINITI EFORTUL FIZIC.
    Efortul este un proces de învingere conştientă a solicitărilor, în vederea atingerii unui bun nivel de pregătire; componentă a activităţii fizice sau intelectuale, reprezintă capacitatea psiho-fizică a omului de a presta activităţi caracterizate prin indici superiori de solicitare.
    B. PREZENTATI SPECIFICITATEA STIMULILOR.
    Specificitatea stimulului este dată de structura mişcării care selecţionează grupele musculare, durata acestei solicitări, tipul de acţiune neuro-musculară, metabolică şi de adaptare a structurilor osteo-tendinoase, precum şi de ansamblul funcţiilor activate
    C. PREZENTATI VOLUMUL EFORTULUI.
    Volumul reprezintă cantitatea totală de repetări apreciată prin: distanţe parcurse, greutăţi ridicate, timp de lucru (efectiv şi pauze), execuţii parţiale sau integrale ale unui exerciţiu, execuţii ale structurilor tehnico-tactice, acţiuni complexe, număr de lecţii.
    D. PREZENTATI INTENSITATEA EFORTULUI.
    Intensitatea efortului reprezintă gradul de solicitare a organismului subiecţilor. Ea se exprimă prin procente faţă de posibilităţile maxime (60%, 70%, 80% etc.), tempo de execuţie (2/4, 3/4, 4/4 etc.), număr de execuţii pe unitatea de timp etc
    E. PREZENTATI COMPLEXITATEA EFORTULUI.
    Complexitatea efortului - reprezintă modul concret de înlănţuire a tuturor elementelor pe parcursul efortului. Ea creşte când apar "adversari" şi chiar coechipieri.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Din ce carte înveți?

      Ștergere
    2. gheorghe carstea , de ce ?

      Ștergere
    3. si am gasit subiectele rezolvate pe net si mai m -am inspirat de acolo ...

      Ștergere
    4. Vreau si eu subiecte rezolvate.

      Ștergere
    5. zi mi facebook sa ti trimit , pentru ca pe mail nu-mi mai stiu parola

      Ștergere
    6. poti sa-mi trimiti si mie subiecte rezolvate te rog mult? la adresa vlad.milon@yahoo.com

      Ștergere
    7. Si mie: maneamarius225@gmail.com

      Ștergere
    8. Si as dori daca se poate pe adresa de mail gyulay1984@yahoo.ca ... Ms frumos

      Ștergere
    9. buna ziua, poti sa imi trimiti te rog, rezolvarea subiectelor pe adresa petru.varain@gmail.com

      Ștergere
    10. ma puteti ajuta si pe mine cu variante de subiecte si subiecte rezolvate ? definitivat si titularizare,educatie fizica si sport...
      m_dobrean@zahoo.com

      Ștergere
    11. Buna,imi puteti trimite si mie subiectele rezolvate la adresa de email? silaghiadrianciprian@yahoo.com

      Ștergere
    12. ma puteti ajuta si pe mine cu variante de subiecte si subiecte rezolvate ? pt titularizare profesor.

      Ștergere
    13. buna ziua! imi puteti trimite si mie subiecte rezolvate pe facebook? Ana Dobre

      Ștergere
    14. buna ziua....as dori si eu subiecte rezolvate la ed fizica...multumesc!

      Ștergere
    15. buna...as dori si eu subiecte rezolvate la ed fizica...multumesc !

      Ștergere
    16. Buna ziua .imi puteti trimite si mie subiecte rezolvate pe adresa de email v.vand@yahoo.com.Va multumesc!

      Ștergere
    17. Imi trimiteti si mie subiectele rezolvate pe mail ioana_magdas@yahoo.com...multumesc

      Ștergere
    18. imi poti trimite si mie pe robert.taleanu@gmail.com ?Multumesc anticipat

      Ștergere
    19. Imi poti trimite si mie pe adresa de mail nechitarazvan98@yahoo.com,mulțumesc

      Ștergere
    20. Salut. Daca se poate trimite-mi te rog si mie un subiect rezolvat. meresiev1978@gmail.com

      Ștergere
  5. titularizare se da pe 12 iulie in toata tara ,? ca sa stau linistit

    RăspundețiȘtergere
  6. oke , mersi mult!

    RăspundețiȘtergere
  7. o rezolvare la subiectul I din 2013 , stie cineva ? sau macar o idee ceva...

    RăspundețiȘtergere
  8. voi din ce carti ati invatat ?? ca am gasit 100 de definiti , 100 de rezolvari si nu mai stiu dupa care sa invat... de exemplu Factori de conditionare ai rezistentei sunt buni ?
    Factori de conditionare: Rezistenta
    - stabilitatea proceselor nervoase fundamentale, excitatia si inhibitia, in sensul mentineri unui raport constant intre acestea, dar in favoarea excitatiei, pe un timp cat mai lung.
    - calitatea sistemelor si functiilor organismului uman, mai ales pe planurile cardiovascular si respirator.
    - culoarea fibrelor musculare implicate in efort( cele rosii sunt lente, deci favorabile efortului de rezistenta)
    - resursele energetice ale organismului (glicocen, mai ales) calitatea metabolismului si mecanismele hormonale de reglare.
    - calitatea proceselor volitive ( mai ales perseverentasi darzenia) determinate motivational

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Gheorghe Carstea, da sunt buni factorii de conditionare.

      Ștergere
    2. Am intelesca se pune accent pe Dragnea... Carstea nu mai este la moda

      Ștergere
  9. Stie cineva pe ce sa ne bazam mai mult la examenul de titularizare ca si subiecte exercitii?

    RăspundețiȘtergere
  10. cred ca o sa se dea o calitate motrica , s-ar putea deprinderile , sigur o secventa plan de lectie ...

    RăspundețiȘtergere
  11. la secventa de plan de lectie se face tabel ?

    RăspundețiȘtergere
  12. Buna.eu zic ca o sa se dea o calitate motrica si un principiu,din ce am vazut in anii trecuti cam pe asta s-au bazat.Am auzit ca de anul acesta nu o sa se mai dea subiecte din pedagogie,stiti ceva de asta?

    RăspundețiȘtergere
  13. aveti o rezolvare a sub III?

    RăspundețiȘtergere
  14. IMI TRIMITETI SI MIE SUBIECTELE REZOLVATE DIN 2018......larisamihal2015@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  15. DORESC SI EU SUBIECTELE REZOLVATE DIN ANII TRECUTI
    (d_totorean@yahoo.com)

    RăspundețiȘtergere
  16. Buna dimineata, stimati colegi! Va rog dati-mi si mie, daca aveti, subiectele si baremele de corectare din anii:2008, 2009, 2012, 2013, 2017, 2018, 2019. Va multumesc. Prof. Anusca-Doglan Elena (Vaslui (e-mail: elenaanusca@yahoo.com)

    RăspundețiȘtergere
  17. Buna ziua!
    Va rog sa imi trimiteti rezolvarea subiectelor indiferent de an.
    Multumesc mult!
    l_neculaes@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  18. Aveti mai jos cateva subiecte rezolvate,pentru a putea descarca trebuie sa incarcati 5 fisiere pe scribd.
    https://www.scribd.com/document/349166154/Subiecte-Rezolvate-titularizare

    RăspundețiȘtergere
  19. Buna ziua dragi colegi, va rog sa -mi trimiteti si mie subiectele rezolvate din anii trecuti la titularizare pe adresa dragosv77@gmail.com. Va multumesc frumos.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna ziua,care ma poate ajuta cu un subiect rezolvat sau cu mai multe i-as fi recunoscator.Multumesc mary_arad85@yahoo.com

      Ștergere

Aici poti comenta articolul, poti cere informatii sau poti oferi chiar tu altora informatii utile...
Semnatura nu e obligatorie, dar va rog semnati-va.

Fii la curent cu tot ce este nou pe acest site

Introdu adresa de email pentru a primi postarile direct pe mail:

Subiecte, variante si rezolvari pentru examene nationale: titularizare, definitivat, grade didactice, bacalaureat, evaluare nationala