duminică, 26 ianuarie 2014

Programe definitivat 2014 - Invatatori / Educatori

Programele pentru examenul national de definitivare in invatamant, afisate de Minister pentru Invatamantul primar si prescolar, Invatatori/Educatori/Institutori, se gasesc la link-ul urmator. Este de fapt o arhiva care contine mai multe programe, printre care si:
- Programa definitivat 2014, grad didactic II - Educatoare (limba si literatura romana)
- Programa definitivat 2014 - Educatoare si invatatori (limba germana)
- Programa definitivat 2014 - Educatoare (limba maghiara)
- Programa definitivat 2014, grad didactic II si grad didactic I - Invatatori/Institutori(limba si literatura romana, matematica)
- Programa definitivat 2014 - Pedagogie educatoare
- Programa definitivat 2014 - Pedagogie invatatori

Programe definitivat 2014 - Invatatori / Educatori


Subiecte, variante si rezolvari pentru examene nationale

21 de comentarii:

  1. vreau sa vad un ex de examen pt titularizare si nu imi da nici unul pt ed fizica

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu inteleg. Vrei sa vezi un model de subiecte pentru educatie fizica?

      Ștergere
    2. cine imi da un raspuns a ramas aceeasi programa pt def. educatori s-au s-a modificat

      Ștergere
    3. buna cine poate sa ma lamureasca si pe mine cum a ramas cu def pt educatori , a ramas aceeasi programa sau s-a modificat ceva
      Va rog daca puteti sa imi trimiteti si mie programa pt educatori la definitivat
      va multumesc

      Ștergere
  2. Buna ziua, Am absolvit in 2000 Faccultatea de Geografie-Franceza, cu dubla specializare in Geografie si Franceza.
    De-a lungul celor 4 ani de studiu am dat examenele de pedagogie si didactica.
    Rugamintea mea este sa imi spuneti daca dupa atatia ani in care nu am profesat, nu am predat niciodata, as putea sa imi depun dosarul pentru a fi invatatoare? Sunt necesare alte examene?
    Va multumesc in avans pentru amabilitate si timpul dvs.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu facultatea de Geografie-Franceza nu poti fi invatatoare calificata. Pentru a fi educator sau nvatator, trebuie sa faci facultatea de Psihologie, specializarea Pedagogia invatamantului primar si prescolar.

      Ștergere
    2. Buna ziua, in primul rand va multumesc mult pentru raspuns.
      As mai avea o intrebare, as putea intra in invatamant ca invatatoare necalificata si in paralel sa urmez cursurile facultatii de Psihologie, specializarea Pedagogia invatamantului primar si prescolar? Ce ar trebuie sa fac pentru a preada ca invatoatoare necalificata? Va multumesc

      Ștergere
    3. Da poti preda ca invatatoare necalificata, pana termini cursurile.
      Pentru asta trebuie sa urmaresti in toamna ce posturi raman libere si care se scot la concurs la plata cu ora.

      Ștergere
  3. vreau sa intru in, invatamant ca invatatoare,sunt necalificata.cei de la inspectorat nu stiu mai nimic.ce trebuie sa fac?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pentru a preda ca necalificat, trebuie sa astepti pana in toamna sa vezi ce posturi raman libere si care se scot la concurs pentru suplinitori necalificati, la plata cu ora.

      Ștergere
  4. Buna CrisC. Vad ca stii cel mai bine cum stau lucrurile in invatamant si poate ma lamuresti tu.
    Am terminat liceul pedagogic cu dubla specializare invatator-educatoare (asa scrie pe diploma, invatator) si vreau sa intru in invatamantul prescolar. Propriu zis eu trebuie sa dau examenul de titularizare, nu? Trebuie sa citesc metodologia, sa urmaresc calendarul miscarii personalului didactic, sa merg sa ma inscriu in data cu pricina si apoi sa ma prezint la examen. Dupa acest examen daca iau nota peste 7 si prind un post, ce titulatura voi avea? De suplinitor calificat?
    Si inca ceva: unde gasesc programa de invatare pentru anul in curs. Am gasit din anul 2010 (educator lb. romana). E valabila si pentru 2014? Trebuie sa merg undeva anume unde sa cer bibliografia pentru examen?

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna, eu caut subiectele generala pt.metodologie de examneul de definitivare. Am gasit subiectele de pedagogie generale pt. toate specialitatile dar nu stiu unde caut subiectele pt. metodologia generala. Va rog trimiteti un link!

    RăspundețiȘtergere
  6. Buna, eu caut subiectele generala pt.metodologie de examneul de definitivare. Am gasit subiectele de pedagogie generale pt. toate specialitatile dar nu stiu unde caut subiectele pt. metodologia generala. Va rog trimiteti un link!

    RăspundețiȘtergere
  7. Vreau sa vad un exemplu de ex pt definitivat în învațamantul prescolar

    RăspundețiȘtergere
  8. Buna! Am absolvit un liceu teoretic profil uman/stiinte sociale si as dori sa lucrez in domeniul invatamantului prescolar dar nu stiu exact ce examen trebuie sa dau pentru a obtine un post si nici datele in care se fac inscrieri pentru examen.

    RăspundețiȘtergere
  9. Buna! Am abolit un liceu teoretic profil uman/stiinte sociale si as dori sa lucrez in domeniul invatamantului prescolar. Nu stiu exact unde trebuie sa ma inscriu pentru examen si ce anume trebuie sa invat pt acesta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Inscrierile pentru examen s-au terminat, dar tu oricum nu te puteai inscrie pentru calificati. Poti preda ca necalificat, la plata cu ora, dar trebuie sa urmaresti in toamna sa vezi cand sunt scoase la concurs, posturile ramase libere.

      Ștergere
  10. Buna ziua! Aveti idee sa ne sugerati pe ce sa punem accent din tematica pentru definitivat educatoare? Ce ar avea sanse mari sa ,,ne pice"? Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare rau, dar nu am nici cea mai mica idee ce va pica :(

      Ștergere

Aici poti comenta articolul, poti cere informatii sau poti oferi chiar tu altora informatii utile...
Semnatura nu e obligatorie, dar va rog semnati-va.

Fii la curent cu tot ce este nou pe acest site

Introdu adresa de email pentru a primi postarile direct pe mail:

Subiecte, variante si rezolvari pentru examene nationale: titularizare, definitivat, grade didactice, bacalaureat, evaluare nationala